Saturday, November 5, 2011

Am si eu un Wishlist si nu stiu ce sa fac cu el.

In primul rand, bineinteles, buna, dragele mele! 
Deja va aud citind titlul si vorbind cu vocea mintii '' cu ce ma ajuta pe mine faptul ca are ea un wishlist?''. Dar dati-mi voie sa va explic care este intentia acestui post! De multe ori ni se intampla sa ne dorim multe lucruri, sa visam cu ochii deschisi, sa ne dorim ceva din tot sufletul, dar cand ajungem la magazin sa facem cumparaturi haotice si sa ne trezim ca nu am luat nimic util sau din ceea ce ne doream pentru simplul fapt ca nu mai tineam minte sau pentru ca am fost influentati de tot felul de publicitati subliminale de prin magazin. Mi se intampla mai mereu, de aceea incerc mereu sa ma ajut cu un wishlist - o lista cu dorinte. Wishlistul nu e o lista cu cumparaturi,

  1. 3 kg de ceapa
  2. absorbante
  3. fond de ten
Nu! Lista cu dorinte e ceva mult mai ''deep'', mult mai greu de indeplinit, trebuie sa iti doresti cu adevarat acele lucruri, sa nu le poti avea o perioada de timp, sa suferi dupa ele, sa plangi cu sufletul dupa ele si apoi sa vorbesti cu doctorul tau ca sa iti vinzi un rinichi pentru a le putea achizitiona!
Lasand gluma la o parte, un wishlist ma ajuta mereu sa nu cheltui bani aiurea, sa ma organizez, sa ma gandesc exact ce vreau si sa selectez mai apoi din ce vreau ca sa ajung la ce anume imi trebuie cu adevarat. Si apoi cand ajung sa bifez toate elementele ma simt mai implinita cu mine, ahh...''cause we are living in a material world and I am a material girl''. Asadar, impartasesc aceasta lista cu voi ca sa va provoc si pe voi sa va faceti una si de ce nu, sa o impartasiti la randul vostru cu mine! Hehe, hai sa ne facem pofta una alteia!


1. Samsung MV800


Nu sunt o impatimita a noilor tehnologii, nu ma intereseaza ce telefon am si nici ce calculator folosesc, nu cumpar un gadget doar pentru ca e la moda si singurul criteriu dupa care ma ghidez cand cumpar ceva din acest domeniu este: sa functioneze! Sa apas butonul ''pac'' si gata! Dar cand e vorba de aparate de fotografiat ''Lawd, please help me!''. Ador pozele artistice si nu am cu ce le face! Si am auzit o vorba a unui fotograf: '' Sa intrebi pe cineva ce aparat foloseste de face fotografii frumoase, e ca si cum ai intreba un bucatar ce cuptor foloseste de face mancare buna''. De acord, dar de ce nu am vazut in viata mea un fotograf facand fotografii de Vogue cu un Sony modest? Parca mereu ii vad cu obiective gigantice si aparate de 50 de kg, sau ma inseala memoria? Ideea este ca trebuie sa ai si talent cu carul, dar si o masinarie care sa-ti valorifice talentul. De aceea cand am vazut aceasta masinuta, am facut ochii inimioara. Desi aparatul pe care il detin e destul de nou (10 luni are), nu are ce imi trebuie mie! Si anume acel ecran minunat care se da in fata! Daca m-ati vedea in ce hal filmez eu tutoriale! Cu oglinzi prin spate, lipite de pereti, asezate pe mai stiu eu ce! Am spart vreo trei pana acum! Ahhh, 700 de ani de ghinion!!! Bla, bla bla...Se vinde la 280 de euro si sansele sunt sa se ieftineasca repede. Mi-ar salva viata aceasta smecherie cu ecran in fata, ca sa nu mai adaug vreo 300 de ani de ghinion spargand oglinzi in continuare.


2. Ondulator de par
Imi place la parul meu lungimea si faptul ca e sanatos, dar nu sunt deloc multumita cu structura lui, care s-a schimbat odata cu trecerea timpului, uneori simt nevoia de onduleuri glamuroase si nu am cu ce le face. Si de multe ori ma urasc pentru ca fac alegeri gresite, am cheltuit o groaza de bani pe tot felul de prostii ''fara caldura'' care nu fac nimic! Am fugit anul trecut, pe vremea asta, dupa placa subtire ca sa imi pot face bucle cu ea, dar fraiera de mine ce lua:
placa super performanta, dar patrata, CU COLTURI! Na, poftim! Fa tu bucle daca poti cu ea! 
Nu ma intereseaza de la ce firma e ondulatorul, doar sa functioneze, ca am unul de la un magazin profesional, dar cred ca daca suflu eu, fac mai multa caldura decat face el. Chiar, astept niste recomandari din partea voastra!


3. Sigma Make Me Up Kit
Dorinta asta nu mai are nevoie de nici o prezentare!


4. Real Techniques Core Collection
Am foarte multe pensule in colectia mea, recunosc, dar ca acestea, nu! Sunt niste forme speciale pe care nu le gasesti la orice colt de strada. Sunt si accesibile ca pret, numai ca mai exista si costul de expediere...


5. Mac 217
Iar un penson! Dar pensonul acesta ma bantuie!!! Va jur, unde intorc capul numai de el aud! Cica e cel mai bun penson! Il vreau ca sa il incerc, cand ajung la un magazin Mac, puna mana pe el, acum numai sa ajung la un magazin Mac! Cred ca dorinta era sa ajung la un magazin Mac, ca nu stiu cum numai eu am nenorocul sa stau la mii de km departare.


6. Eau Tendre 
Ahh...ii simt mirosul in nari numai cand ii pronunt numele. De obicei schimb mereu parfumurile, nu numai ca ma plictisesc repede, dar daca as recumpara un parfum pe care il foloseam in liceu, de exemplu, m-ar napadi melancolia de fiecare data cand l-as folosi, sunt foarte sensibila la mirosuri si orice miros familiar trezeste in mine sentimente foarte ciudate. Acest parfum, insa, este parfumul meu, ma defineste, il iubesc si m-as intoarce la el de fiecare data, indiferent de cat de dulci ar fi aventurile cu alte parfumuri. 


7+8. YSL Cream Blush+Shiseido Luminizing Powder WT 905



Aceste doua ultime dorinte sa spunem ca nu sunt foarte greu de indeplinit. Si desi sunt ultimele de pe wishlist, presimt ca vor fi primele pe care le voi tine in mana. Cream Blushul acesta imi face de mult cu ochiul, numai ca am dat prioritate altor dorinte. Acum insa, pana si pielea mea este pregatita pentru un cream blush. Desi am sumedenii de blushuri, unul crema pana acum nu am cumparat inca.


Oh, si acest iluminant am auzit ca e o minune. In descrierea lui scrie ca e ''silky'', dar din mai multe recenzii am inteles ca e mai mult mat si ca da un efect de piele slefuita! Pielea slefuita=visul oricarei fete cu acnee! Cred ca ar fi perfect pentru a face jocurile de lumina pe puntea nasului atunci cand il conturezi, mai ales daca ai pori dilatati si puncte negre.


Gata, lista e facuta, acum nu-mi ramane decat sa astept sa imi cada din cer! Glumesc, dragele mele! De fiecare data cand va doriti ceva trebuie, in primul rand sa aveti rabdare, daca meritati acel lucru, il veti avea cu siguranta! Trebuie doar sa aveti rabdare si sa munciti cat de mult posibil ca sa obtineti ceea ce va doriti! Din cer nu cade nimanui si numai cu perseverenta, energie pozitiva si multa munca putem obtine ceea ce ne dorim de la viata; si nu numai lucruri materiale, ci si multa satisfactie pe langa. 
Vreau inca de pe acum sa va anunt ca mie imi place sa vorbesc mult, in concluzie voi scrie mult, daca nu sunteti fane a posturilor lungi, atunci se pare ca nu ati nimerit pe blogul potrivit :))
   Va multumesc pentru atentie!
                                   Cu drag, 
                                LadyDyvine.

15 comments:

  1. Mi'ai luat dorinta din suflet cu aparatul :)) Chiar zilele trecute suspinam ca as vrea unul nou - al meu are blotzul extrem de prost si nu pot face poze seara cu el :( De filmat nici nu ma gandesc sa incerc. Te pup :*

    ReplyDelete
  2. Am vazut pe un blog acel cream blush de la ysl la 60 de lei si ma gandeam serios sa mi-l iau dar nu stiu cat de originale sunt produsele:(
    Frumos wishlist !! :d

    ReplyDelete
  3. @Daria In Italia blushul costa 30 de euro. Cam mare diferenta de pret, dar cine stie, probabil depinde de unde il comanzi.

    ReplyDelete
  4. Si eu imi doresc tare mult Make Me Up!:X:X:X
    Si da, ar merge si o camera super performanta!:))

    Pupicei!

    ReplyDelete
  5. ce haioasa poti fi, chiar si atunci cand scrii:)

    imi place tare mult wishlist-ul tau..si eu imi doresc Make Me Up...poate cine stie....:))

    ReplyDelete
  6. Iti recomand din toata inima bigudiurile electrice in detrimentul ondulatoarelor. Economisesti foarte mult timp si arata mult mai bine :D. Tocmai ce am facut un post cu parul meu ondulat cu ele :*.

    PS: Ma bucur sa te regasesc in blogosfera >:D<.

    ReplyDelete
  7. @Iulia Daa , am vazut ce frumos ti-a iesit totul! Dar am si eu bigudiuri si nu imi place deloc cum imi iese parul cu ele :(

    ReplyDelete
  8. My type of blog! Imi place cum scrii dar si aspectul blogului. Ami te-a citi bine pt ca te reprezinta! Astept urmatorul tau post :D

    ReplyDelete
  9. PS: cunosc senzatia unui wishlist tot amanat din varii motive. O data am plecat dupa primer Radiant si m-am intors acasa cu unul Maybelline (sa nu faceti greseala, nu e bun, cel putin pt ochi eu il folosesc pt buze pt ca le hidrateaza si tine rujul f mult dar eu tot tb sa imi cumpar primer Radiant :-<.Ehh...next time..maybe...)

    ReplyDelete
  10. :)) 3 kg de ceapa.. am ras de numa' :) thumbs up :D

    ReplyDelete
  11. VAI DE MINE IUBITA, YSL...BLUSH...M-ai terminat!!! Nu ma apuc sa imi fac propia wish list deocamdata ca daca ma apuc ajung la faliment :-)))

    ReplyDelete
  12. OMG! ce aparat supeeerb :X
    Deci e clar ca am sa mi`l iau! :X
    In decembrie e ziua mea + Craciunul, deci da!

    ReplyDelete
  13. as cam vrea si eu o camera din aia :-s

    ReplyDelete
  14. buna! iti recomand o placa mai micuta, din aia subtire(nici nu stiu daca este din aia lata):D. eu mi-am luat una prin martie, e super, e profesionala si am dat in jur de 17 euro pe ea:d,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...