Monday, December 5, 2011

Cel mai simplu machiaj ''Smoky eyes'' EVER!

Buna, dragele mele! Vine iarna, rau imi pare, ca de frig mi-e frica tare! Si cum Siberia e mic copil pe langa camera mea (banuiesc ca francezii sunt obisnuiti sa se incalzeasca mai mult cu ''amour'' decat cu caldura artificiala) m-am gandit sa uit de frig si sa ma afund intru totul intr-un tutorial dragut. E cel mai simplu smoky eye, va jur! Mie imi ia 2 minute, daca nu chiar mai putin, dimineata inainte sa merg la facultate. Haideti sa vedem ce mi-a iesit in lumina zilei, care e rara si putina pe aceste vremuri de criza si de iarna.
Nici nu stiti prin ce peripetii trebuie sa trec ca sa fac o poza fara flash, admirati cum ma intind pe toti peretii si cum mai-mai imi rup gatul ca sa ma dau mai langa fereastra!




A se observa diferenta intre o poza cu flash si una fara flash, in una zici ca sunt un vampir ce nu a vazut lumina zilei si straluceste in lumina soarelui precum Edward Cullen, iar in alta zici ca-s vara indepartata a lui Snooki din Jersey Shore.



Si bineinteles ca nu puteam sa nu incerc acest look si cu putin mai multa culoare. Eu in ultima vreme il fac in fiecare zi si incerc tot felul de rujuri. Vreau sa va spun ca nu cred ca mai exista look mai versatil ca acesta! Cu fiecare schimbare de ruj devine cu totul altceva!

In legatura cu lista produselor, avand in vedere ca am inceput sa arat in detaliu orice produs folosit in tutorialul video, consider ca este inutil sa mai stau sa scriu fiecare produs in parte. Oricum orice machiaj poate fi refacut cu absolut orice alte produse!
In legatura cu canalul meu de youtube, v-am intrebat si pe facebook ce ati vrea sa mai vedeti pe el si am primit multe raspunsuri si aproape toate diferite intre ele :)). Si cand trag linia, imi dau seama ca imi  cereti sa fac exact ce fac toate fetele pe youtube, eu insa ma gandeam ca poate vreti ceva diferit, vreo chestie inedita...nu stiu! Vlogurile in pat imi plac si mie si cred ca o sa mai fac. Dar parca as vrea sa fac ceva altfel si nu stiu ce v-ar placea voua sa vedeti. Sau poate e mai bine sa raman la machiajele mele si atat? Ce ziceti? 


Iar ca sa vedeti cum se realizeaza totul, va invit sa urmariti si tutorialul:

Cu drag,
LadyDyvine

3 comments:

  1. Ce priviri sexy :P .. hihi .. estßi o draguta : )

    Foarte frumos machiajul :*

    ReplyDelete
  2. Ai niste ochi superbi ! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...