Wednesday, January 18, 2012

Guerlain Parure Extreme and stuff.

Buna, dragile mele! 
Sper din tot sufletul sa nu ma bateti (cu vorbe), dar mi-am incalcat ''promisiunea nefacuta'' fata de voi! 
Nu ati inteles nimic? Nici o problema, va explic!
Stiti ca am facut un poll pe facebook in care va intrebam ce fond de ten sa incerc si neasteptat de multe persoane au votat cu Bourjois Flower Power! Eu nu numai ca nu ma asteptam, dar mai mult, aproape ca m-a nemultumit alegerea voastra :)) si va voi explica pe parcurs de ce. 
Astazi, dupa ore, am fugit fuguta in centru si in special in Douglas ca sa iau mult doritul de voi fond de ten! Cand colo, in Douglas ce sa vad! Mare expunere de fonduri de ten Guerlain! Eu-tinta spre standul Bourjois, biensur! M-am sucit eu in stanga si in dreapta si nu prea ma multumea ceea ce atingeam, asa ca am zis ca o micuta incercare si prin alte parti nu va face rau nimanui. Si tiptil-tiptil m-am apropiat de standul Guerlain...inca de cand aveam tenul foarte gras visam la Parure Extreme...tenue extreme, spf 25, waterproof, non transfert...hmmm, o nebunie! Dar ce sa fac acum, cand textura pe care o incercam mi se parea de vis? Bineinteles: try ALL the foundations! In toata disperarea mea si cu toata rusinea, am luat pur si simplu testerul flower power, testerul Guerlain, m-am uitat in stanga si in dreapta, m-am ascuns dupa o oglinda si! da-te, draga, cu ambele fonduri de ten direct pe fata! Am luat-o frumos de mana pe prietena mea si am scos-o afara in lumina orei 16:00 si fara sa-i zic nimic despre ce am facut, am pus-o sa critice, pe rand, fiecare parte a fetei! Domnisoara, ca la un veritabil examen de estetica, a explicat ce si cum crede de cuviinta. And guess who won?

Din cate am inteles si daca am inteles bine, Guerlain vrea sa scoata de pe piata acest produs, ceea ce ar fi un mare pacat!
In primul rand sa va explic de ce nu am ales Bourjois! Fondul de ten are multe calitati, nimic de comentat, dar si unele defecte peste care eu nu am putut sa trec cu vederea. In primul rand, felicitari Bourjois pentru parfumul absolut impecabil de fond de ten deloc ieftin, un parfum extrem de placut. Consistenta groasa, dar nu foarte greoaie, acoperire buna! Ceea ce nu imi place la fondurile de ten Bourjois, in general (pentru ca am mai incercat si am fost dezamagita), este gama de culori. Toate nuantele au un subton de gri, ceea ce nu e deloc  rau daca esti adepta unui stil gotic si vrei un ten de portelan si o pielea aproape lipsita de viata. Am incercat toate nuantele de la 51 la 54 si toate aveau acest subton de gri, care in opinia mea nu e foarte natural,  dar cred ca e un fond de ten bun pentru sedinte foto! Aceeasi problema am intalnit-o si la Bourjois Healthy Mix si Healthy Mix Serum, fondurile de ten de care a trebuit sa divortez dupa o relatie destul de scurta din cauza unor grave nepotriviri de ''caracter'', dar acum ele sunt in maini bune si pe tenuri mult mai potrivite! :)
Cat despre P.E. Guerlain, ce pot sa zic? Abia astept sa-l pun pe fata! Pare un fond de ten cu acoperire mare si efect matifiant, pare foarte rezistent desi are o consistenta foarte fluida, ceea ce cred ca-l va face foarte usor de aplicat. Atentie! Am folosit verbul ''a parea'' pentru ca inca nu sunt in masura sa dau verdictul final ''este''! Rareori mi se intampla sa imi schimb prima impresie cand vine vorba de fonduri de ten. Asa cum Photogenic Lumessence de la Lancome nu mi-a atins asteptarile din prima si asa a si ramas si dupa 2 saptamani de folosire zilnica si in toate modurile, la fel si in legatura cu acesta am o parere buna care sper sa nu mi se schimbe dupa folosirea lui. 

Stain be gone!
Desi momentan am tenul uscat, am ales un fond de ten cu o textura matifianta pentru ca am observat ca niciunul din fondurile de ten pe care le am nu fac fata hidratarii maxime cu care imi rasfat tenul.
Ramona, pe canalul ei makeupveroefalso ne-a facut un review amplu si foarte obiectiv asupra acestui fond. Mi-e imi place foarte mult cum face ea review-urile si cum testeaza fondurile de ten, iar din multe rezultate la aceste teste, vreau sa spun ca rezultatul cel mai bun mi se pare cel al lui P.E. Tineti cont ca Ramona are tenul gras si cand testeaza un fond de ten nu aplica nici o baza si nici un fel de pudra! Asta da provocare pentru fondurile de ten!

Pe langa acest fond de ten am simtit nevoia sa mai puna mana pe cateva produse:


Swatchurile sunt facute din numai doua miscari! Foarte incantata sunt! As putea sa fiu altfel? 

Cu drag,
LadyDyvine!

9 comments:

  1. normal ca nu ai testat ce au vrut fetele.tu nu locuieti in tara,asa ca nu intelegi ca lumea nu isi permite guerlain.ptr unii si bourjois-ul e scump.fetele din pagina de fb sunt majoritatea adolescente,deci nu au nici macar salar.dar ma rog,blog-ul tau,parerile tale.catalina

    ReplyDelete
  2. @catalina Nu e vorba ca nu inteleg cum e in tara, cum as putea sa nu inteleg ca nu toti facem parte din aceeasi clasa sociala? Mai ales cand eu fac parte din clasa muncitoare, crede-ma nu mi-e deloc greu sa-mi inteleg semenii. Cand vine vorba de blog si in general de activitatea mea internautica, incerc sa prezint produse cat mai diferite. Si te inseli cand zici ca pe fb majoritatea fetelor sunt adolescente, te inseli, pentru ca majoritatea (59%) sunt persoane intre 18-34 de ani, 3% sunt persoane de la 35-55+ ani, ceea ce inseamna ca adolescentelor le raman mult mai putine procente si nu reprezinta deloc majoritatea. Asta totusi nu are nici o importanta pentru mine pentru ca dupa cum am spus, eu incerc sa prezint produse pentru toata lumea. Si daca la restul produselor nu am nici o pretentie si folosesc produse de la extrem de ieftine la destul de scumpe (in cazul in care nu stii, Essence si Sleek sunt firmele mele preferate), la fonduri de ten tind sa fiu foarte reticenta in privinta fondurilor de ten ieftine pentru ca am tenul sensibil si reactioneaza urat la anumite chestiute. Totusi, am vorbit mai des despre fonduri de ten ieftine decat fonduri de ten scumpe (Vichy dermablend, Vichy normaderm, Revlon, Rimmel, Seventeen, etc) si chiar de foarte putine ori despre fonduri de ten high-end.

    ReplyDelete
  3. LadyDyvine,nu stiu daca stii de beautypedia.com, dar in ultima vreme o folosesc cand vreau sa achizitionez ceva nou,mai ales cand vine vorba de tenul meu cu probleme. Cand am vazut postul,chiar m-ai facut curioasa cu privire la acest fond de ten, dar dupa un mic search,uite ce am gasit :
    http://www.beautypedia.com/search.aspx?cid=169&bid=120#&&O2ranXpj6uFlquNV/F6N+d4mVGAahtVU6mf3ThwnQtS5lvbsKyE4HED4juCH9SQtI1ERfujF4rwZuXL5m9ZwO1UNCHfD3kAyQLo5BEp4GJD0LQmCB0j+rUMdZISs8HXuBWIdDvuOb2LMKp/LmWaWyKjP+bCfRX1748wkKbe43E/qivvrC3oWYV+GiJCaphPIfNnAX+4Eqs6x0XGD8ezvf8rQnvAF3JoJChkxmEbCP5/88PMYUeLkiqp3/R4=

    poate nu o fi chiar asa,sunt foarte curioasa cum e pe tenul tau.. sa ne tii la curent!

    pup

    ReplyDelete
  4. offffff abia astept sa ma intorc in italia la vara.aici in romania sunt la facultate,mai greu cu banii.dar vara in italia mai lucrez si imi permit sa-mi iau cosmetice un pic mai scumpe.mi-am luat un fond de ten de la shiseido perfect refining,il iubesc.se vede la textura diferenta si isi merita banii.deasemenea nu imi ies cosuri de la el.dar din pacate aici nu imi permit deocamdata din bugetul meu de studenta.dar la vara imi fac stocul.as vrea sa-mi spui ce parere ai de produsele de la botegga verde si de la kiko.de astea nu ai mentionat niciodata si sunt foarte populare in italia.Andreea,iasi

    ReplyDelete
  5. Yep, si eu am citit pe net ca ar contine alcool si iritanti, sunt foarte curioasa cum reactioneza pe tenul tau... Alina

    ReplyDelete
  6. si eu mai patesc sa ma duc sa cumpar un produs si sa ma intorc cu vreo 5:))) ..nush dc ..dar mereu se "lipesesc" si alte produse de mana mea:))

    ReplyDelete
  7. Salut LadyDyvine,as vrea sa-ti dau o micutza intrebare ,dar as vrea sa o fac in privat.Pot?

    ReplyDelete
  8. Ciao Lady Dyvine, eu sunt in cautarea unui fond de ten pentru un ten foarte gras si cu multe urme de acnee in zona maxilarului si usor mai jos pe lateralele gatului si din pacate nu gasesc un fond de ten care sa ma multumeasca...momrntan folosesc Vichy Dermablend dar nu face fata sebumului si nici ca si nuante nu este prea minunat. Double wear l-am mai incercat dar am impresia ca nu se intelege bine cu tenul meu si sunt cam dezorientata, nu stiu spre ce fond de ten sa mai tind. Am mai citit despre Clarins Ever Matte si vroiam sa te intreb daca l-ai incercat si ce parere ai sau ce altceva crezi ca ar putea sa razbata pe un astfel de ten....succes in continuare si chiar imi place ceea ce faci aici pe blogul tau

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...