Tuesday, February 28, 2012

Tendinte primavara 2012: Machiajul pastel.

    Buna, dragile mele!
Cum multe deja ati vazut, astazi vorbim despre machiajul in tendinte in primvara aceasta. Nu e nicidecum singurul machiaj in tendinte. Ca in fiecare sezon, casele de moda pregatesc cate ceva frumos pentru orice gen sau stil, asa ca fiecare dintre voi poate sa aleaga. Eu, pentru ca eram plictisita de fardurile neutre am zis sa indraznesc la niste culori. Pentru unele va fi, bineinteles, nepurtabil, pentru alte fete poate deveni machiajul preferat.
 
 








    Pentru ca multe dintre voi mi-au cerut tutorial  cu buclele mele, stati pe aproape si veti vedea neaparat unul, pana atunci, va invit sa urmariti tutorialul cu machiajul de primavara!

Cu drag, 
LadyDyvine!

8 comments:

  1. Frumoasa ... Frumoasa si iar Frumoasa:P ♥

    ReplyDelete
  2. Eu intru la categoria machiaj preferat :)) IL ADOOOORR :x si tu esti o frumoasa :*

    ReplyDelete
  3. Incredibil !
    Arata atat de bine culorile astea combinate !!
    Ma voi inspira cu siguranta !

    Esti minunata !

    PS: numai semne de exclamare am ... impresionant !

    ReplyDelete
  4. wow...foarte colorat! numai bun de purtat primavara si vara....abia astept!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...