Friday, February 8, 2013

Produsele Lunii!

Buna, dragile mele! Iata ca a venit momentul sa reincep activitatea pe blog! Yey! Usor, usor va voi ocupa timpul si veti avea material nou de citit la cafea.
De data asta m-am hotarat sa va arat produsele pe care le-am folosit in ultima perioada si care, bineinteles au devenit preferatele mele.


Crema-tratament Effaclar- Duo de la La Roche-Posay este preferata mea deja de un an si jumatate, am descoperit-o anul trecut in Franta si de atunci nu a mai lipsit din kitul meu. Ma ajuta sa imi tin sub control tenul problematic si impiedica sebumul sa imi strice machiajul pe parcursul zilei.
De putin timp a intrat in rutina mea de ingrijire un nou produs: Crema de zi Bioliv de la Cosmetic Plant, am fost extrem de placut surprinsa de ambalajul ei, de mirosul ei, de ingrediente dar si de cum imi hidrateaza tenul. 10 out of 10!


Cand vine vorba de fonduri de ten, in ultima perioada nu am putut fi fidela unuia singur, le-am schimbat ''ca pe sosete'' :)) si asta pentru ca si tenul meu a fost extrem de schimbator. Cand prea gras, cand prea uscat, cand ma trezeam cu monstri odiosi pe fata... Asadar in momentele in care tenul meu avea nevoie de hidratarea, foloseam Rimmel Wake me up, e genial pentru tenul tern si uscat! Pentru momentele in care tenul meu era bombardat de odioasele cosuri aveam la indemana Revlon ColorStay pentru ten gras. Iar cand ma bucuram de ten curat si ascultator foloseam Nyx HD pentru ca e un fond de ten atat de lejer si de placut pentru pielea mea. Iar cand tenul meu si cu mine eram nehotarati, le puneam pe toate trei la un loc si gata!



Oh, urmatorul produs este unul minune! De unde sa incep? De la pret! E infim pentru calitatea pe care o ofera! Un corector care nu incarca, nu scoate in evidenta liniile fine, se usuca si ramane exact acolo unde il pui si acopera, oh, Doamne! cum acopera! E a doua oara cand il cumpar in ultimele 2 luni si de data asta l-am luat in doua nuante (doar atatea erau in supermarket, ca altfel il luam in toate nuantele). Folosesc nuanta Light pentru a-mi ilumina zona cearcanelor si nuanta Nude pentru a-mi acoperi cosurile. 
Singurul lucru care ma deranjeaza la Instant Anti-age Maybelline este ambalajul! Oh, pe cat de mult iubesc produsul in sine, pe atat de mult urasc ambalajul! Are o tehnologie la baza complet inutila, au investit degeaba in ea! Buretelul din varf nu este igienic, ramane o groaza de produs in el, la fel si spirala din mijloc pe care ramane agatat produsul si nu il mai poti scoate cand ai consumat tubul. Sper din tot sufletul ca cineva din grupul L'oreal sa aiba inspirata alegere de a schimba ambalajul si de a-l relansa intr-o maniera mai simpla si mai ''makeup artist-friendly'', altfel cei aproape 7 ml de corector se consuma in mai putin de o luna.


Gama HD Studio de la NYX e ceva nemaipomenit! Nu aveam cum sa nu iubesc produsele, pentru ca la jumatate de pret, NYX ne ofera aceeasi calitate pe care la alte companii trebuie sa o achizitionam la dublu. Pudra este foarte fina, lejera, nu incarca, matasoasa la atingere si se intinde uniform pe ten. Blushul este foarte pigmentat si de aceea trebuie folosit cu masura. Iar rasnita ne permite folosirea produselor in conditii de maxima igiena. As vrea ca toate produsele din kitul meu profesional sa aiba rasnita!


Ca bronzer, contur si iluminant am folosit cel mai mult acest mini set de la Clinique si kitul de la Sleek care stiti ca e preferatul meu de vreo doi ani deja si cu siguranta nu va lipsi nici pe viitor din kit-ul meu. Bronzerul de la Clinique este satinat si usor caramiziu, de aceea merge mai mult ca blush si ca iluminant, insa conturul mat de la Sleek e mai mult decat perfect pentru a ne evidentia pometii.


Acestea au fost produsele de top din aceasta perioada! Astept si raspunsurile voastre, vreau sa vad care sunt si produsele voastre preferate, caci asa ma inspir si eu de la voi! 

Cu drag, 
LadyDyvine!

5 comments:

  1. AJUTORR!! AM un acnee foarte urata, crezi ca, corectorul ma va ajuta sa le acopar? Stii cumva daca il gasesc si romania si ce pret are?:D MERSI!

    ReplyDelete
  2. Foarte dragute produsele,si eu as vrea sa-mi achizitionez corectorul respectiv,insa prin Iasi eu nu prea l-am vazut:( oricum esti o scuma si ma bucur ca ai revenit printre noi :* si te astept si pe la mine...
    http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. Doamne cat de mult ma bucur ca te-ai intors!! Pur si simplu te ador, te-am urmarit cu fidelitate de la inceput pe canalul tau de youtube si, de asemenea pe blog. Esti preferata mea!
    Eu sunt noua in lumea blogului si mi-ar prinde tare bine un sfata de la tine :)http://andreeasmakeup.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Am folosit si eu Effaclar dar nu pot sa imi dau seama daca m-a ajutat, mi se pare ca mi-a uscat tenul. Eu folosesc ca si fond de ten Toleriane de la La roche posay,si mi se pare minunat! Mai ales ca am avut acnee, iar fondul acesta de ten este superb! De asemenea am o crema de la Ivatherm, Aquafil Light si hidrateaza foarte bine. Intr-adevar e mai scumpa, dar m-am indragostit de Ivatherm si isi merita toti banii:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...