Saturday, February 9, 2013

''Would you rather'' TAG




Buna, dragile mele! Pentru ca de mult nu am mai facut un tag. Am avut inspiratia sa fac astazi unul. Am gasit unul intrebarile caruia m-au amuzat si m-am gandit ca va vor amuza si pe voi. Tag-ul in engleza suna cam asa ''Would you rather'', iar pentru ca nu stiu cum as putea sa il adaptez in romana, l-am tradus mot-à-mot! Asa ca va las cu tag-ul :
''Vreai mai degraba?'' :))

1) Vrei sa iti pierzi toate rimelurile, tusurile, rujurile si luciurile de buze sau mai degraba toate paletele de farduri?

Asta e foarte simpla, avand in vedere ca intotdeauna am considerat fardurile ca fiind un simplu accesoriu. Aleg sa imi pierd toate paletele, pentru ca nu imi pot imagina un machiaj fara rimel sau fara ruj; fara fard, in schimb, nu as avea nici o problema!

2) Vrei sa iti tai tot parul sau mai degraba sa nu mai poti sa il tai vreodata in viata ta?

Daca nu o sa il mai pot taia niciodata in viata mea , presupun ca as avea plete pascute, fire despicate si un aspect foarte inestetic al parului. Asa ca aleg sa il tai o data pe tot, presupunand ca imi va creste inapoi. Imi place parul lung, dar daca nu e sanatos, degeaba.

3)Vrei sa ai pometii coral sau mai degraba roz? 

Aici intra in ecuatie un paradox pe care nici eu nu il inteleg la mine. Imi place tenul beige, cald, nu rozaliu, in schimb cand vine vorba de blush, aleg mereu blushuri reci, rozalii. Imi plac blushurile roz pentru ca ele intineresc, dau prospetime tenului.

4) Daca ai avea 1000 de euro de cheltuiala, ai vrea sa ii cheltui pe make-up sau mai degraba pe haine?

Cu siguranta pe machiaje! Dar daca ar fi sa ii pot imparti, as da vreo 300 pe haine (le-as cauta numai la reducere :)) ) si de restul machiaje!!!

5) Vrei sa aplici rujul in loc de eyeliner, sau mai degraba eyeliner-ul in loc de ruj?

Eyelinerul in loc de ruj! O fac frecvent, am facut-o pentru machiajele de halloween, pentru editoriale si sa nu va mirati daca ma veti vedea cu buze negre pe viitor, am inceput sa fac o mare pasiune pentru buze negre :)). Dar mi se pare mai sigur sa folosesti creioanele de ochi pe buze, decat un ruj pe ochi care din cauza ingredientelor poate da un discomfort ochiului.

6) Vrei sa iti faci cumparaturile doar la MAC sau mai degraba doar in Sephora?

Nu am nici o pasiune pentru produsele MAC, asa ca bineinteles aleg diversitatea, aleg Sephora.

7) Vrei sa folosesti o singura culoare de fard sau mai degraba o singura culoare de ruj pentru tot restul vietii?

O singura culoare de ruj si ia ghiciti voi care sa fie aceasta culoare... hmm... ce intrebare intrebatoare :))

8) Vrei sa folosesti hainele de iarna vara sau mai degraba hainele de vara iarna?

Asta chiar e grea. Daca folosesc hainele de iarna vara, fac un pic de sauna la sunculite :)), glumesc, aleg sa port haine de vara iarna, poate asa invat cum sa folosesc trendul ''layers'' fara sa par ciudata. (Daca e posibil sa nu pari ciudata cu haine de vara iarna :)) ).

9) Vrei sa ai unghii negre sau mai degraba colorate pe tot parcursul anului?

Colorate, bineinteles!

10) Vrei sa renunti la produsul preferat de buze sau mai degraba la produsul preferat de ochi?

Produsul meu preferat de ochi este rimelul, iar cel preferat de buze este rujul rosu. Nu cred ca pot renunta la nici unul pentru totdeauna. Daca e sa ma gandesc la machiajele pe care mi le fac zilnic, in graba, bineinteles ca folosesc mereu rimelul si mai rar rujul rosu. Asa ca aleg sa renunt la produsul preferat de buze, I guess...

11) Vrei sa iti parul mereu intr-o coada de cal sau mai degraba mereu intr-un coc dezordonat?

Ha ha ha! Chiar ieri ma gandeam cat te mult imi place mie cocul dezordonat! Imi place pe alte fete, e atat de usor de realizat , dar e atat de chic si classy. Cand il fac pe mine, in schimb, mi se pare ca sunt o minge cu paie pe cap!!! :))
Eu purtand un messy bun. 

Asa ca oricat de mult iubesc cocul dezordonat, ar trebui sa aleg coada de cal, deoarece ma intinereste si ma face sa par puuuuutin mai inalta :D . Si cocul adauga centimentri, dar nu stiu de ce , ma simt mai comfortabil cu o coada de cal.


12) Vrei sa nu mai poti sa iti vopsesti unghiile niciodata, sau mai degraba sa nu mai porti luciu de buze?

Nu ma intereseaza nici una in mod special, as putea trai si fara oja, dar si fara luciu. Totusi, de dragul alegerii, renunt la oje.

13) Vrei sa iti razi sprancenele si sa nu le mai ai deloc sau mai degraba sa le desenezi cu marker-ul in fiecare zi? 

Ha ha ha! Imi place trendul sprancenelor decolorate si am urat mereu sprancenele tatuate/desenate. Si desi am fata mare si disparitia sprancenelor ar mari-o si mai mult, aleg sa imi rad sprancenele si sa imi fac breton! Smart, nu? 

14) Vrei sa traiesti fara machiaj sau mai degraba fara oje? 

Cea mai simpla intrebare dintre toate! Nici macar nu mai raspund pentru ca stiu ca toti cunoasteti deja raspunsul. 

Daca v-a placut TAG-ul si vreti sa il preluati si voi, sunteti cele mai libere sa o faceti! Ba mai mult, va rog sa imi lasati link-ul cu blogul vostru ca sa il pot citi si eu! 

Cu drag, 
LadyDyvine!

10 comments:

  1. :)) foarte amuzant TAG-ul, LadyD! mai ales partea cu mingea cu paie pe cap!

    apropo, tocmai mi-am facut si eu blog, TAG-ul asta e circulant, adica, il pot face si eu, sau a fost individual, doar pt tine? :)

    ReplyDelete
  2. Sigur! Am uitat sa spun in incheiere ca il poate prelua toata lumea!

    ReplyDelete
  3. bun bun :D primul meu TAG, yey :D

    ReplyDelete
  4. Super tag-ul :)) Cred ca o sa-l fac si eu :D

    ReplyDelete
  5. Pai daca tu ai o mangi cu un coc de paie in cap,atunci eu cu siguranta am o capita,la cat de mult imi place mie sa imi tapez parul :)))) haios tagul int-adevar insa daca l-as face multe raspunsuri ar coincide cu ale tale,si nu ar mai fi atat de fun :* oricum te pup si te astept si pe la mine :)
    http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  6. done ;))
    http://jolie-creativity.blogspot.ro/2013/02/tag-would-you-rather.html

    ReplyDelete
  7. Foarte amuzant, mi-a placut! Cred ca o sa-l fac si eu.
    http://andreeasmakeup.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  8. haha:))) super Tag-ul, imi plac raspunsurile tale :)

    ReplyDelete
  9. super super :)))) mai ales mingia :P
    http://beautyblogland.blogspot.ro/2013/02/primul-meu-tag-would-you-rather.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...